ახალი პოლიტიკის ამოქმედების შემდეგ Google-ი კრიპტო რეკლამებს დაუშვებს

0
972

Google-ი კვლავ აწარმოებს კრიპტო რეკლამებს მას შემდეგ, რაც განახლებული ფინანსური პროდუქტებისა და მომსახურების პოლიტიკა ამოქმედდა 3 აგვისტოდან.

Google-მა აკრძალა კრიპტო და მონეტების პირველადი შეთავაზების (ICO) რეკლამები ჯერ კიდევ 2018 წლის ივნისში. ამ ეტაპზე განახლებული პოლიტიკა საშუალებას აძლევს რეგულირებად კრიპტო ერთეულებს კიდევ ერთხელ მოახდინონ თავიანთი მომსახურების რეალიზაცია.

Google–ის კრიპტო რეკლამის პოლიტიკის გადასინჯვა პირველად გამოიკვეთა ივნისში და ადგენს, რომ რეკლამის განმათავსებლები, რომლებიც ადამიანებს კრიპტოვალუტის სავაჭრო საქმიანობას სთავაზობენ მიმართულია ამერიკელ მომხმარებელზე, რომელთაც ამიერიდან უფლება აქვთ მოახდინონ თავიანთი სერვისებისა და პროდუქტების რეკლამა, თუ ისინი აკმაყოფილებენ სპეციფიკურ მოთხოვნებს.

ეს ნაბიჯი უზრუნველყოფს დამატებით გაყიდვებს Google–ის Alphabet კომპანიისთვისაც.

Google-ის მკაცრი მოთხოვნები მიზნად ისახავს გაურკვეველი რეკლამისა და კრიპტო თაღლითობის თავიდან აცილებას. რეკლამის განმთავსებლები უნდა იყვნენ რეგისტრირებულნი ფინანსური დანაშაულების განმახორციელებელ ქსელში, როგორც ფულის მომსახურების ბიზნესი და მინიმუმ ერთ შტატში, როგორც ფულის გადამცემი, ან ფედერალური ან სახელმწიფო ქირაობის საბანკო დაწესებულება.

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარი