
Google ცვლის კრიპტოვალუტის რეკლამის წესებს EU-ში
2025 წლის 23 აპრილიდან, Google ახალ რეგულაციებს აწესებს კრიპტო სერვისების რეკლამირებისას ევროკავშირის ქვეყნებში. კრიპტო-ბირჟებსა და ციფრული საფულის პროვაიდერებს სარეკლამო კამპანიის განთავსებამდე უნდა ჰქონდეთ შესაბამისი ლიცენზია MiCA რეგულაციის (Markets in Crypto-Assets) შესაბამისად. Google-ის განცხადებით, რეკლამირების უფლება ექნებათ მხოლოდ იმ კომპანიებს, რომლებიც დარეგისტრირებულნი არიან როგორც კრიპტო-აქტივების სერვის პროვაიდერები ევროკავშირის კომპეტენტური ეროვნული ორგანოს მიერ. ცვლილება შეეხება ევროკავშირის 30…