ინდოეთის ხელისუფლება კრიკეტის ლიგაში კრიპტო რეკლამას კრძალავს

0
966

ინდოეთის ხელისუფლებამ კიდევ ერთხელ აჩვენა თავისი მკაცრი პოზიცია კრიპტოვალუტებთან მიმართებაში კრიპტო რეკლამის პრევენციული აკრძალვით და სპონსორობით ადგილობრივ ქალთა კრიკეტის ლიგაში.

Planet Sport-ის თანახმად, ინდოეთის კრიკეტის კონტროლის საბჭომ (BCCI) გაუგზავნა 68 გვერდიანი რჩევა ქალთა პრემიერ ლიგის გუნდებს, სადაც მითითებულია ის აქტივობები, რომელთა რეკლამირება შეუძლებელია. დოკუმენტში აზარტულ თამაშებთან და თამბაქოსთან ერთად ნახსენები იყო კრიპტოვალუტები,

„არცერთი ფრენჩაიზის მიმღებმა არ უნდა განახორციელოს პარტნიორობა ან რაიმე სახით ასოცირდეს იმ სუბიექტთან, რომელიც რაიმე ფორმით არის დაკავშირებული სუბიექტთან, რომელიც უშუალოდ ან ირიბად მონაწილეობს კრიპტოვალუტის სექტორში”,- აღნიშნულია განცხადებაში.

ეს ფაქტი მოჰყვა მამაკაცის კრიკეტის პრემიერ ლიგის წინა აკრძალვას, რომელიც ჯერ კიდევ 2022 წელს დაწესდა.

აკრძალვამდე ინდოეთის პრემიერ ლიგა თანამშრომლობდა მინიმუმ ორ ადგილობრივ კრიპტო ბირჟასთან: CoinSwitch Kuber-თან და CoinDCX-თან.

2022 წლის მარტში, კრიპტო ბიზნესებმა გადაწყვიტეს არ გაეკეთებინათ რეკლამა პრემიერ ლიგაში, მეტისმეტად მაღალი საპასუხისმგებლო რისკისა და კანონის დამოკიდებულების გამო.

2022 წლის მონაცემებით, ინდოეთში 115 მილიონი კრიპტოვალუტის ინვესტორი ცხოვრობს, სწორედ ამიტომ ინდოეთმა შემოიღო ორი კანონი, რომლებიც მოითხოვენ კრიპტოვალუტასთან დაკავშირებული არარეალიზებული მოგებისა და ტრანზაქციების გადასახადების დამუხრუჭებას და კრიპტოვალუტის არარეალიზებულ მოგებაზე 30%-იანი გადასახადის დაწესებას.

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარი